Siste vandringen i august.

Ved utgravning på Kastelli,
August nærmer seg slutten, og det har vært en travel måned for meg. Mange venner på besøk, turer og vandringer. De siste dagene hadde jeg besøk av venner fra det høye nord, fra Troms. Heidi med sønnen Thor og Elin kjenner vi i mange år vi har truffet dem her og de kontakter oss når de kommer. Elin har giftet seg med Daniel og fått en skjønn liten jente på snart 2 år, Marselie. Vi koste oss med kaffe i gården, og i dag kom Elin, Thor og Heidi på byvandringen. Daniel ble igjen på hotellet med lilletulla.
Marselie og onkel Thor i trappen vår,

Heidi, Thor, Daniel og Tonia.
Berit, Rune og Elisabeth,
Mine gode venner( og gjengangere her på bloggen), Elisabeth og Rune kom med besøket sitt, Berit. Topp at de ble med!! Målfrid fra Sandnes har vært med før og vi har holdt kontakten siden sist og Torgeir og Kristin er gjengangere på vandringene. Like hyggelig hver gang!! Det kom 22 i dag, litt av en gjeng, og 17 av dem ble med på The Well of The Turk.
litt av en gjeng i dag!
vi er på Kastelli,






Fem forlot oss før tavernaen:Berit fra Risør som kjenner familien min (mannen hennes som er Risørgutt hadde fått"fri", så hun kom alene), mor og datter Heidi og Camilla, Odd Håvard og Gunvor.
 Bortsett fra Elin og Thor, var det flere unge med og det er ekstra hyggelig synes jeg!! Familien Mathias,Ottar og Anne. Ikke verst med fire unge på en vandring!!
Ellers var Åshild og Aud Kjersti og Arvid med.


vi strever oss ned trappen fra Kastelli.

det var mye som fotograferes,
Som du skjønner en god blanding aldre, gamle og nye, venner og ukjente.
Vi gikk runden vår, kikket på gammelt og nytt på utsikt fra tre utsiktspunkt og i smug og torg.
fra vakre Topanas,

sola er på vei ned,
Neste uke går i klokka seks og det gjør vi hele september.
inn og ut av gatene,

trapper

og ut på bastioner,

inne i klosterkirke,






























Han derre Torgeir har en flott sangstemme, og tror du ikke at han sang en drikkevise til åre for meg,fru Øymyr som han kalte meg, og fikk hele bordet med!! Gøy og litt flaut da synes jeg. Bra nordmenn også tør og uttrykke seg offentlig. TUSEN TAKK Torgeir.
litt av et bord vi hadde i kveld!!!
Takk alle sammen for følget, vi sees kankje igjen en annen gang.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Nyheter

Aprilsøndag i havna

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Kathara Deftera i Nea Hora

Det greske alfabetet.