Rapport fra siste uke.

 


Vi skriver 28. januar og går mot slutten av årets første måned. Vi har jo hatt fint, varmt vær for det meste i det nye året, men så snødde det på fjelltoppene og regnet i byen. Senere ble det varmt igjen og snøen begynte å bli borte. Tidlig i uken regnet og snødde det igjen og så klarnet det opp og den kritthvite fjellkjeden dukket opp igjen, etter som at skyene blåste bort. Det er så vakkert!! Her er noen bilder fra uken som gikk, inne i byen. Vi gikk masse turer rundt omkring.






















Vi fikk også vite at den lille familien til Michelle kommer med flyet på torsdag, du kan tro vi gleder oss!! 

På onsdag kveld så jeg filmen One Life, med Anthony Hopkins. Den anbefaler jeg, flott inspirerende og følsom film. 

Ellers har jeg badet litt, men det var mye bølger, så det ble ikke akkurat svømming. Siste badet ble i går her ute i Maleme. 

På fredag gikk jeg tur to ganger til fyret. En gang med Leo på morgenturen vår og så med Jorgos og Cookie faktisk! Han kommer ikke så ofte inn til byen, Cookie og han hadde aldri vært på moloen.











På lørdag fikk også en tur til stranda hvor jeg dyppet meg, litt mye brenninger til at jeg ville svømme. Hundene løp lykkelige rundt og koste seg veldig.













En ettermiddagstur i landsbyen rett før det ble mørkt ble det også:









naboens høner var ute på tur,

I dag øser det ned, det har haglet også. Jeg rakk en tur ut med hundene før det begynte å regne igjen. 















vi koser oss inne,

det øste ned,

og så haglet det.

Nå er vi tilbake i byen, for vår siste uke her på en god stund regner jeg med!! 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Til minne om Bjørn.

Nyheter

Hjemme igjen.

Aprilsøndag i havna

Spilia

Lafonisios dromos

Siste dagene i mars

Imbros ravinen

Det greske alfabetet.

Småprat