På tur i Maleme.

 Jeg har vært i Maleme fredag og lørdag. Fredag regnet det mye og det blåste kaldt i Maleme. Jeg satt inne ved pelletsovnen og koste meg, men Leo var urolig. Han ville ut, ut i gården, men det regnet hele tiden, så da ville han inn igjen. Vi har et problem når vi kommer ut dit. Cookie er veldig sjalu på Leo, han vil ha full oppmerksomhet og knurrer på Leo, hvis han nærmer seg meg eller Jorgos. Dette er ganske slitsomt, for Leo forstår ikke hvorfor han plutselig ikke kan sitte hos meg og få kos. Det går bedre når vi har vært der litt og når vi bor der fast, går det mye bedre. Lørdag fikk vi oss en morgentur i landsbyen og så dro jeg av gårde uten hunder. Jeg kommer til å gjøre det ofte, da kan jeg gå lenger og på steder det ikke er lett å gå med dem. Så får jeg også mer mosjon, ikke dumt det. Det er jo veldig mye søle og sølepytter oppover i olivenlundene etter regnet den siste uken og Cookie er så kort at magen subber nedi sølevann og gjørme. Vi prøver å unngå disse stedene og da blir det plutselig færre muligheter for lange turer med hundene. Så lenge jeg går alene med dem, prøver jeg å unngå trafikkerte veier. 

Her kommer noen inntrykk fra turen min:














Etterpå tok jeg hundene med på tur uten sølepytter og gjørme og de løp og løp lykkelige etter hverandre.









Det kom en flott dobbel regnbue mens det kom litt yr, de sto der så fint før de brått forsvant.                    

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Til minne om Bjørn.

Nyheter

Hjemme igjen.

Aprilsøndag i havna

Spilia

Lafonisios dromos

Siste dagene i mars

Imbros ravinen

Det greske alfabetet.

Småprat