September i Maleme

Sist søndag i Maleme,
Det er ett år siden jeg overtok huset i Maleme, Uglehuset som jeg kaller det. September 2018 var det endelig mitt. Jeg drømte om en høst og vinter med venner i huset, turer, bading fred og ro. Jeg fikk det akkurat slik som jeg drømte om, og mer til.
Denne september måneden har vært veldig variert og med mye besøk og kos i Maleme.
De siste helgene har været variert, fra voldsom vind, litt vind, med bademuligheter, mye vind, råde flagg, og vindstille som i dag.
For to uker siden tok jeg disse bildene:



















Og disse i dag:

Sidsel og Kajsa var med ut forrige fredag og det blåste friskt, men vi fikk et bad og et måltid nede ved stranda.
Sidsel og Kajsa

















På søndag kom Kjell Roar, Kari, Olav og Gerd og det blåste for mye til å bade, men vi fikk en super tur til Xamoudohori og kos i gården etterpå.




kos i gården,































Etterpå gikk jeg på tur i fire flotte damer, se innlegget fra mandag.






















Denne helgen, var der fra fredag etter turen til Kolimbari med Kragerø Helsesportslag, og nøt stillheten og sjøen.
 morgenstund 
























Katerina kom i går og ble over til i dag. Vi badet i går kveld, og det var friskt og deilig.
I morges gikk vi en lang tur til Kyparissos og tilbake, og så rett ned i den stille sjøen!
Katerina plukker bjørnebær,


vinen står lagret,

utsikt fra Xamoudohori,

Maleme i det fjerne,

















Ja, vi har varme flotte dager nå på slutten av måneden, og jeg nyter hver dag jeg kan bade!
En ny uke med Douliana tur og undervisning ligger foran meg, før jeg kan dra ut til mitt paradis Maleme og Uglehuset igjen!
Resten av høsten og vinteren ligger foran meg der ute, og jeg satser på at det blir mange fine helger!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.

Kathara Deftera i Nea Hora