Hilsen fra gården min.


Hei igjen.
Dette er bloggen om hverdagslivet mitt, så dette får du, hverdagslivet mitt på godt og vondt når du leser bloggen.
I dag  sitter jeg  her med et skadet håndledd. Ikke verdens undergang, men kjipt, eller noe dritt som vi sa i min ungdom. Jeg skled i gården og falt bakover lørdag kveld. I det jeg falt tenkte jeg, nei, nei dette orker jeg ikke. Dette gidder jeg ikke!! Jeg kjente jo at noe skjedde inne i håndleddet og det er 2. gang på samme sted, samme hånd. Litt over 2 år siden sist, æsj!!
Jeg har benskjørhet og ble ikke overrasket da legene på sykehuset konstaterte at jeg hadde fått et lite brudd inne i håndleddet. Denne gangen var jeg heldig og det var stille på legevakten, så jeg var klar etter en halv time. 25 dager sa legen, det håper jeg at han har rett i. Det er jo ikke lenge, det skal gå fint.

Bortsett fra smertene og følelsen av håpløshet, så går det bra. Jeg har jo både Jorgos og min venninne Katerina som hjelper meg. Det kunne ha vært så mye verre, jeg kunne ha brukket benet og ikke kunnet gjennomføre byvandringene eller de andre turene, eller brukket noe mer alvorlig i høyre hånd. Nå kan jeg både undervise og guide. Jeg drar meg selv etter håret og jobber med å se positivt på saken. Jorgos tar dette mye verre enn meg. I dag har jeg fri, i morgen er det 1. mai og onsdag skal jeg til første kontroll på sykehuset og har byvandring klokken fem. Doulianaturer blir det både den 7. og den 14. mai som planlagt foreløpig. Jeg avlyser ingenting, og håper å komme tilbake med ett innlegg senere i uken.
Her summer biene i plommetreet, sommerfugler sitter i lavendelen, rosene dufter og sprer glede og fuglene kvitrer og bygger reder i kirkeveggen. Slett ikke det verste stedet å sitte og lese en god bok!
Boubouka ligger i solen,

mens William hviler i skyggen.
Jeg vet at våren er kommet  til Nord-Europa også, jeg vet det blir lysere og grønnere for hver dag som går, sommeren er jo også på vei. God 1. mai og nyt våren videre!
Til slutt, TUSEN,TUSEN TAKK til alle dere som ønsket meg god bedring på Facebook!
Til alle dere der ute med større helseproblemer enn meg, LYKKE TIL OG GOD BEDRING!!!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Nyheter

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Imbros ravinen

Småprat

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.