Solrike dager.



Endelig har vi flotte varme dager. Jeg bader, sykler og går turer. I går var Katerina og jeg en tur nede på seilforeningens kafe med fire av de fem firbente.
Ut på tur, aldri sur,
Ektor har vondt i benet igjen, og ble igjen hjemme. Det var varmt og ganske mye folk ute. Vi gikk nedover og lot valpene løpe i de smale smugene. De koste seg og løp om kapp. Nede ved moloen var det vill jubel over valpene, vi ble omringet av jenter som ville holde dem og kose. Et bord med studenter lånte Dexter litt også.
å SÅ søt!!!

klapp og kos,

Dexter på kafe igjen,
Vi bare nøt sola og det varme været og den deilige utsikten til fyret.
turist på kommunens sykkel

på vei utover,

Når det er så mange dager med regn, vind og gråe skyer, er alle glade når vi kan åpne vinduene og dørene og slippe sola inn i huset. Temperaturen svinger oppover og humøret sammen med det. Dette vet jo dere som lever i kalde mørke nord.
I dag syklet jeg alene ut til Nea Hora og fikk meg et deilig bad på denne åpne stranda. Det var bare noen få senger, folk og turister men herlig vann og varmt og godt. Du vet i hjørnet, sitter de badeglade damene, de er her hele året. de har egne stoler med, eller bruker de plaststolene de har festet til kanten.
fast inventar på stranda,
vakkert i Nea Hora,

stille på stranda om dagen,


de faste damene og noen turister,
kommunens sykler er å se overalt,
Jeg så også noen som syklet med kommunenes fine sykler og de hadde parkert dem ved siden seg da de spiste på den lille moloen ved stranda. Jeg tenker du bare kan kose deg med bildene, så skriver jeg mer en annen dag....


tavernaen på moloen,
Kos i sola,
den lille havna,

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hippiene på Matala stranda.

Kathara Deftera i Nea Hora

Rapport fra Maleme

Siste dagene i februar.

Småprat

Nyheter

Elefterna- Margarites

Tur rundt Kamisiana

Nyheter

Søndagstur med Platanias kommune.