Loutro




Da var det tid for et lite opphold på Loutro igjen. Denne gangen med Synne, Marion og kusine Benedicte. Vi hadde avtalt dette i fjor 1. september da vi var på dagstur. Marion hadde leid bil og både hentet meg og leverte meg ved porten til Uglehuset i torsdag kveld.




på kafeen Panorama på vei over fjellet, har de en geit som heter Cookie!


 

vi venter på ferjen i Sfakia.






















Turen over gikk fint og Synne ble tatt med i heis opp på dekket på den største av ferjene Daskalogianni.








 






Vi nøt dagene med bading i den krystallklare vannet, på solsengene, med god mat og drikke og ikke minst hyggelig selskap. Vi bodde hos Pantelitsa og det gikk fint for Synne, som kan gå litt i trapper med krykker og støtte.




























Jeg fikk meg også min vanlige kveldstur, denne gangen med Jan og Anne Kristin som tilfeldigvis oppholdt seg på Loutro samtidig som oss. De har vært med meg på flere turer og var helt tilfeldig på samme båt som meg ut til øya Theodorou i juni i fjor.

Her er noen bilder fra den flotte turen vår:






Vi gikk til Finikasbukta hvor vi badet og fikk oss drikke og
 derfra en runde tilbake til Loutro.
















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Nyheter

Rapport fra den siste tiden

Nyheter

August i byen.

Oppdateringer

15.august i Sembronas

Nyheter fra byen

Nyheter

På tur til Theodorou