Rapport fra den siste tiden

Vi nærmer oss slutten av august den offisielle slutten på sommeren, men her på øya er det jo sommertemperaturer og sesong litt lenger. Mange gleder seg til den store bølgen av turister skal avta litt, til at temperaturene blir mer levelige og at skolene starter igjen. Selv gleder jeg meg til mindre hete dager utover i september. Allerede nå kan vi merke at kveldene og nettene er litt kjøligere, eller mindre varme da. I går kveld hadde vi en fin kveld i en nabolandsby, Sirili Συρίλι på torget der, hvor vi spiste et deilig måltid med våre venner Torgeir og Kristin, som er her på ferie. Har du leiebil, så ta turen dit en dag og prøv selv! Nydelig mat og herlig rolig atmosfære, unntatt søndag kanskje...

I forgårs hadde jeg besøk av døtrene og lille Alex. Vi gikk til stranda og satte oss på kafe og etterpå badet vi.

Det er siste uken som Tonia er her med Dexter og katten Snø, snart må hun hjem å jobbe igjen.

fine Dexter

Jeg legger ved noen bilder fra byen, en tur jeg hadde med Leo da vi bodde i byen med Dexter og Snø

og noen fra lørdag kveld da jeg gikk til bussen:

I september venter jeg flere venner og det blir koselig med litt selskap, det liker jeg!!! Kommer det noen på ferie som vil ha en tur en ettermiddag/tidlig kveld, så gi beskjed.