Siste dagene før norgestur

 


Vi tok farvel med Bjarne i Embrosneros på onsdag. Barn og barnebarn hadde kommet fra Norge og mange fra landsbyen kom+ noen nordmenn. Det var tydelig at han var godt likt i landsbyen. Det var rørende og som alltid makabert når kisten ble senket i jorden. Guri vil fortsette å bo der med hønene, hund og katter. Vi har gode minner med Bjarne, en flott mann.













Fredag var jeg i byen og koste meg hele dagen med gullklumpen. Her leker han titt tei med et lokk:


Vi gikk for å hilse på pappous som spilte tavli som vanlig. Veldig stas med barnebarnet.


Så gikk vi en runde i havna. Der var det full rulle, varmt og mye folk ute og gikk.








Her i Maleme er det vanlige dager med turer og bading: 




Da setter jeg nesen nordover i morgen tidlig.06.00 er det avgang med Aegean til Aten og deretter direkte til Oslo. Vi skal være framme i Oslo 10.45. så det er jo supert. Norwegian har veldig dyre billetter nå i høstferien, så jeg valgte et billigere alternativ. Veldig tidlig avgang, men det overlever jeg. 

Jeg vet at det regner en del i Norge nå, men det regner jeg med. Jeg her pakket varme klær og Tonia har både utejakker og skotøy å låne bort så det skal gå bra. Vi har jo nesten ikke sett en sky her, så litt avveksling skader ikke.

Vi snakkes igjen når jeg kommer tilbake.  Det blir vel en gang etter den 24. Ha det bra!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Dødsulykke i Samaria ravinen.

Rapport fra helgen

Septembertur til Falasarna

Småprat

Maleme- Manoliopoulo- Loutraki- Maleme

Første uken i oktober

Gode råd for en bedre ferie på Kreta.

Nyheter

Oppdateringer