Julikveldstur i havna

 


I går var jeg en liten tur i byen og på hjemveien fra Splantzia til busstasjonen, gikk jeg havna rundt og opp Halidon.
















Jeg tok bilder underveis til bloggen, så nå kan du bare kose deg! 


















Enten tenker du: Huff a meg så mye folk! Eller så tenker du: Så mye folk!!!
















Det er full sesong nå men enda har ikke hordene av grekere fra fastlandet kommet. Gleden er stor blant alle som tusler rundt og jeg savner mine to barnebarn som ikke kommer i sommer og døtrene som bor i Norge. Vi koser oss alltid i havna i juli.












Uansett hva prognosene har vært for sesongen, Hania er alltid full av folk på kveldene i juli og august. Folk koser seg med is, øl, vin og god mat. Det er alltid mye å se på for de yngre og musikk på hvert gatehjørnet.







Språk fra hele verden høres og det bare vrimler av folk. 

Jeg rakk ned akkurat i det solen gikk ned. I går kveld var den blodrød, men jeg rakk akkurat ikke å ta bilde av den!!













Så tuslet jeg opp Halidon på vei til busstasjonen og hjem til rolige Maleme.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Rapport fra den siste tiden

Nyheter

Nyheter

August i byen.

15.august i Sembronas

På tur

15.august og feiringen av den.

Loutro

Nyheter fra byen

På tur til Theodorou