Tilbake til byen

God formiddag. Etter 5 måneder i Maleme, har jeg og hundene offisielt flyttet hjem til Splantzia. Jorgos fortsetter å bo i Maleme foreløpig. Det vil si, han er jo her det meste av dagen, men nyter kveldene og nettene der ute i stillheten.Så ser vi hvor lenge han holder ut. Han har begynt å mate en veldig søt hunkatt og knytter seg til henne og omvendt. Har sett det mange ganger før, ikke lenge før hun sover inne i sengen hans.
I går hadde vi først besøk av Katerina og hundene, stor glede, og så var det tid for hundetrening.
Vi hadde jo hatt to uker i Maleme, til i fred og ro å trene på diverse og treneren Irini var kjempefornøyd med fremgangen hans. Et dårlig bilde av de to fra i går kveld:
17. oktober er det et kveldsløp rundt havna og byen, 10 og 5 km. Katerina ville ha meg med, så nå har vi meldt oss på, jeg 5 i rask gange, og hun 10km løp. Jeg går, jeg løper ikke!! Ser mange har startet trening og i havna løper de rundt, folk i alle aldre.
Bare å melde seg på, hvis man er her den 17. og er i form. Dette er jo et morsjonsløp: Her er noen bilder fra morgenturen vår rundt havna:

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.

Kathara Deftera i Nea Hora