På tur til fyret

Vi har fått tilbake solen! Den er innom oss noen dager og varmer oss. Det kjennes jo godt når sola varmer i januar, det kan ingen nekte på. Vi vasker klær og henger dem ut, og forstår alle dere som bor i land hvor solen ikke varmer i januar. I dag har temperaturen vært på rundt 15 grader i skyggen midt på dagen.
Jeg var ute på tur til fyret på søndag, da vi også hadde litt sol og oppholdsvær, før uværet satte inn. Selv sagt tok jeg bilder på turen, og jeg tenkte å bruke dem her i bloggen min. Men så ble det altså uvær, og det var annet å skrive om. I dag får du altså "bli med" meg og Jack helt ut til fyret på en vintermorgen. Her har du bildene:





















Jeg håper at du har glede av bildene, og at jeg ikke kjedet deg i dag.
I morgen tar jeg bussen ut til Maleme, så får vi se hvordan det ser ut der ute, etter uværet. God helg!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kathara Deftera i Nea Hora

Siste dagene i mars

Småprat

Spilia

Nyheter

Hippiene på Matala stranda.

25. mars Hellas nasjonaldag

Imbros ravinen

Nyheter

25.mars gresk nasjonaldag