Hverdagstur i gråvær.

Nok en grå hverdag, dog uten vind eller regn. Jeg er jo inne i min fjerde uke i slankingen og går så mye som mulig samtidig som jeg følger dietten min. Hundene er som oftest med, og vi er å se rundt havna nesten daglig. I dag var intet unntak, vi sjokket rundt. Ektor som er litt bedagelig av seg, har kommet seg i form han også. Vi gikk ned til Koum Kapi hvor det var mange på kafeene, men ingen på stranda eller i badetrappen naturlig nok.
nabolaget vårt,

Koum Kapi,


Vel borte i båthavna, var det veldig mange japanere og amerikanere ute og gikk. Aha, cruiseskip, tenkte jeg. Noen dager til, så slutter de også å komme.

noen jobber,

renser garn,


en del folk,
Vi strenet av gårde rundt hele havna og så gikk vi opp bak Amfora og rett opp i Theotokopoulo og opp på muren. Hundene henger med, de løper etter meg, og trives med å følge med på alt og snuse på andre hunder.
noen fisker og noen spaserer,

andre pusser opp,
vi gikk opp ved Amfora,





neon plukker frukt,

















Det er jo stillere,en del tavernaer og noen kafeer har stengt, men langt fra alle stenger om vinteren her. Vi føler jo må mange måter at vi får byen vår tilbake litt da vet du.

Fra muren gikk vi ned å den jødiske delen av byen og bort til Splantzia igjen.
i gågatene,

ved Pitses Ble i Daligianni,

søt katt,

The Well of The Turk stengt for vinteren,

Agia Irini kirken,

hjemme igjen på plassen vår,

Siden har jeg undervist Dimitris og Athina i Oslo, hver for seg, og spist linser og salat. En helt vanlig hverdag altså, ingen store ting å fortelle i dag du!
Vi snakkes nok om et par dager tenker jeg!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.

Kathara Deftera i Nea Hora