Maleme- Loutraki- Xirokambos-Kondomari-Maleme

 


Siste søndagstur i denne omgangen, tirsdag setter jeg meg på et Norwegian fly til Oslo. Jeg bestemte meg for å prøve en ny rute, en ny landsby, på den andre siden av Maleme, mot Gerani. Det er så frodig, grønt, gult ispedd lilla, rødt, rosa, blått og hvitt. Vakkert og behagelig turvær om dagen. Det var overskyet i dag, men rundt 20 grader. De varme vindene med støv var borte og himmelen kunne sees igjen. Snø


en har smeltet en del og de lavere områdene er den borte.


 Jeg legger ved vakre bilder av et nydelig område og fra en fin tur. Dessverre var jeg alene, skulle gjerne gått den sammen med noen. 

Her kommer bildene, så får du kose deg og lengte:












































Jeg kommer tilbake til gresk påske, 23. april. Ha det bra så lenge.


Kommentarer

  1. Ja koser meg med bildene, og lengter… ☀️🙏🏻 God Norgesferie ☺️

    SvarSlett
    Svar
    1. fint at du nyter bildene, ferien var fin.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.

Kathara Deftera i Nea Hora