Tur til Apokoronas



Jeg blir overrasket over hvor mange som kommer på mandagsturene mine til området Apokoronas. Denne mandagen hadde jeg med 15, ny rekord!!
Blid gjeng i Fres

Det er mange som leser bloggen, følger med på byvandring og Halepaturer og nå vil de prøve noe nytt. Jeg hadde med noen riktige « gjengangere» på denne turen. Det var Morten og Hilde, som var med på min aller første byvandring, og som senere har vært med på mange vandringer, Torgeir og Kristin, det samme. Nora og Ole Kristian har vært med meg på byvandring før, og Eva ville være med i fjor, men var den eneste påmeldte. Trine og Ingunn var med meg på Halepatur  ifjor og byvandring på onsdag. med på turen var: Ingunn, Trine, Ann Christin, Kjersti, Eva, Arna, Tatjana, Torgeir, Kristin, Hilde, Morten, Nora, Ole Kristian, Hans-Martin og Ann-Kristin. 
Dessverre var vi veldig forsinket fra byen, på grunn av bussproblemer, men vi kom oss av gårde til slutt, med en ny buss full av blide folk og en frisk og opplagt sjåfør. Bussjåføren Stelios var mektig imponert over at ingen klaget på forsinkelsen. Vi håper det aldri skjer igjen!
Her ser du hele gjengen ved starten av turen vår i Douliana.
For en gjeng!

Jeg synes ikke bildene blir så gode siden jeg fremdeles har armen i gips, men turen var kjempefin.
fra starten i Douliana,

vi går inn til kirken,

ved kirken,

på stien,

og på veien,

litt oppover,

historisk stopp med fotografering,

ved avokadotrærne,

på vei nedover,





















I Almirida ble det kafébesøk med iskald øl noen badet også.

Stelios, Maria og Vangelis,

                                                               
Vi endte som vanlig opp i Fres, hvor vi som vanlig spiste et herremåltid hos Maria og Vangelis.


Stemningen ved bordet var høy, og nye bekjentskaper ble knyttet. Torgeir sang over hele torget, og løftet stemningen 10 hakk! Takk Torgeir.
beste maten hos Maria i Fres,
hyggelig med nye bekjentskaper.




Jeg håper på mange fine turer utover, gi beskjed hvis dere vil være med en mandag.
Byvandring i morgen som vanlig klokken 17.00.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Siste dagene i mars

Spilia

Nyheter

Aprilsøndag i havna

Småprat

Imbros ravinen

Hippiene på Matala stranda.

Kathara Deftera i Nea Hora

25. mars Hellas nasjonaldag